Om mig själv

Jag tänkte göra en presentation om vem som ligger bakom denna blogg då jag fått sån positiv respons, tack för alla kommentarer! Det uppskattas!

 

Jag heter Pontus Unosson och har precis avslutat mina studier på Hotell- och restaurangskolan där jag läste till sommelier. Mitt intresse för kaffe började en dag på skolan då vi hade en föreläsning med en mycket duktig barista. 1½ år senare så finns nu bloggen där jag skriver om mitt intresse och min passion - Kaffe. Jag vill skapa något mer unikt och har då valt att fokusera på ett tema, därför blir bloggen väldigt fokuserad men jag hoppas ni kommer tycka om den och fortsätta läsa och inspireras.

 

Jag och min flickvän Gi som hjälpt mig att få igång puskaffe.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken rolig idé!! =D

Lycka till och ska klart kolla in här ibland!

Älskar kaffe ^-^

2011-10-13 @ 22:04:55
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kontakta mig
RSS 2.0